La meva llista de blogs

dilluns, 17 de desembre del 2012

BON NADAL!!!!!

Fa unes 2 o 3 setmanes que vaig anar al curs de fer postals de Nadal a Casa la Iaia amb l'Esther (http://casalaiaia.blogspot.com.es)  i aquest va ser el resultat




4 postals xulíssimes i molt nadalenques. Com que no tenia els mateixos papers ni material, el que vaig fer va ser fer-les una mica més meves i les vaig fer semblants però no iguals......




això és la portada....
...per dins

Aquesta la vaig treure d'algun blog...que ara no recordo quin era...però també està personalitzada!!!


Per dins

Com que n'he hagut de fer bastantes( mestres, amics...) encara que fossin semblants no les he fet iguals, així doncs aquesta de l'arbre de nadal n'he fet 2 però per dins son diferents






Ahir per fi vaig acabar-les totes i ja estan a punt per enviar!!!!!
Només hem queda dir-vos BON NADAL I BONES FESTES!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada