La meva llista de blogs

dijous, 14 de març del 2013

A DINAR !!!!


Aquesta entrada és per ensenyar-vos aquestes estovalles que vaig fer fa més de 10 anys. Vaig tenir una època de punt de creu (força llarga) i vaig fer un munt de coses que mica en mica us aniré ensenyant. Vaig fer quadres, estovalles, mantes .....però moltes coses les vaig regalar o les tinc tan ben guardades que no sé ni on son


Són de 2 metres de llarg i vaig trigar una mica a acabar-la. No és una feina massa difícil, però si entretinguda


La meva àvia em va fer les vores i jo el punt de creu. Va ser una feina a dues mans. Llavors encara no sabia com fer les vores...




Els tovallons a conjunt...



1 comentari:

  1. Crec que totes hem tingut l'epoca del punt de creu, jeje! Però veig que tu t'ho vas treballar, unes estovalles, quina feinada! Una estona d'aquestes jo també penjaré algunes de les cosetes que havia fet.

    Aprofito per donar-vos les gràcies per l'aportació que feu al meu món costuril, amb idees i projectes nous. I convidar-vos a que passeu pel meu blog on hi teniu una sorpresa. Gràcies!

    http://cosesdemare.blogspot.com.es/2013/03/primer-premi-blogaire-primer-premio.html

    ResponElimina