La meva llista de blogs

dijous, 18 d’abril del 2013

PREPARANT EL SANT JORDI!!!



Com molt bé sabeu totes, dimarts que ve és Sant Jordi. A mi personalment és una de les festes que més m'agraden!!
Nosaltres sempre portem una rosa a la mestra de cada nen. L'any passat vaig fer un ramet de roses amb feltre amb una agulla per poder lluïr a la jaqueta!!!!




I aquest any també he triat el feltre. Les roses les he fet jo però clar...sempre fa gràcia que cada nen faci alguna cosa així que......






Vaig agafar un "rollo" de paper de WC i vaig fer que el decorés el xic. I aquest és el resultat!!!!! Després hi va enganxar gomets !!!!






Què us sembla?






Demà penjaré un tutorial explicant com es fan aquestes roses que son molt fàcils de fer i queden molt maques!!
Bon dijous

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada