La meva llista de blogs

divendres, 26 de juliol del 2013

EL MEU PRIMER ENCÀRREC!!!!!

Donc si! He fet el meu primer encàrrec. Ja fa temps que vaig fer un regal
per en Marek que ja us vaig ensenyar aquí. Doncs bé, fa uns dies la Laia, que és la mare, em va demanar si li podia fer una cosa per el fill d´una amiga. Volia una bosseta perquè a ella li ha fet molt servei i alguna cosa més. Em vaig decidir pels pitets


A la bossa hi vaig aplicar una floreta de ganxet


I aquí el meu primer encàrrec que viatjarà cap a Brasil!!! Estic molt contenta


Perdoneu la qualitat de les fotos però era molt d´hora al matí però ja us feu a la idea no? ; )


Aprofito aquesta entrada per agrair a tots/totes els que passeu una estoneta per  aquí i ens deixeu el vostre comentari o simplement traieu el nas de tant en tant. MOLTÍSSIMES GRÀCIES.  Ens fa molta il.lusió tenir-vos a l´altre costat

Que passeu un bon cap de setmana i un petonet!!!

2 comentaris:

  1. Felicitats per l'encàrrec.Es molt maco i molt util, i que vagi cap a Brasil , guau, "un puntasso" com diuen alguns

    ResponElimina