La meva llista de blogs

diumenge, 23 de març del 2014

MINITÚS


Molt bon dia a totes!!!
Avui us volem ensenyar una cosa que feia dies que us voliem explicar.
Quan em vaig casar vaig fer  uns imans per regalar amb uns minitús de tots tres que ja us vaig ensenyar aquí. Els minitús els fa una noia que es diu Carol i et fa un dibuix de tu mateix personalitzat...feu una ullada al seu blog que val molt la pena!!!
Tot sovint vaig mirant el seu blog i vaig veure que feia "trueques"........a mi personalment em feia molta il-lusió poder tenir un minitú meu i de la meva germana juntes, així que li vam enviar un correu proposant-li el "trueque". Li vam dir oferir el que volgués del blog...


Al cap de molts pocs dies la Carol ens va contestar que estaria encantada , que precisament  tenia una amiga seva que havia tingut un nen i com que va veure que feiem coses per bebés ens va demanar que li féssim el que volguessim pel nen de la seva amiga: el Mario. 
Aquest és el resultat:

Estoig amb coberts i pitet



Ja sabeu que aquests botons handmade m´encanten!!!! 

Per ella li vam fer un pin de feltre que surt a la foto de dalt i una targeta d'scrap.

I aquests són els nostres minitús!!!!M'ENCANTEEEEN , quan els vam veure ens vam quedar amb la boca oberta, què us semblen?

Des d'aquí aprofitem per donar les gràcies a la Carol per donar-nos la oportunitat de poder tenir els nostres minitús i que a partir d'ara els farem servir de perfil
Bon dilluns a tothom!!!!

7 comentaris:

  1. M'encanta el botó de fusta, i els minitús són guapíssims, molt originals.

    ResponElimina
  2. Qué minitús más molonas! Me encanta cada detalle y como se nota que cada una tiene una pasión diferente costura & scrapbooking.
    Es ideal el trueque que habéis hecho ^^

    Besines!

    www.5centimetros.com

    ResponElimina
  3. El minitús molt bonic però el joc de pitet-portacoberts m'encanta, i la tela molt bonica!

    ResponElimina
  4. moltes gracies!!!! Ha sido genial conoceros y hacer este trueque :) sois unas artistas!! un beso gordo!

    ResponElimina
  5. A mi m'agrada tot tot, els minitús i el conjunt!!

    ResponElimina
  6. Jajaja que guapes que esteu !!! I el vostre intercanvi genial també !!!
    Una abraçada
    Cristina

    ResponElimina
  7. Me n'alegro molt que disfrutéssis amb el taller d'ahir!

    Molt bonic el pitet i el guardacoberts!!!

    ResponElimina