La meva llista de blogs

dijous, 31 de gener del 2013

MONEDER ABUELAAA!!!


Això és el que em diu la meva germana cada vegada que trec el moneder...........abuelaaaaa!!! Però a mi m´encanta. Vaig treure el tutorial de http://licenciaparacoser.blogspot.com.es/2012/05/tutorial-monedero-con-boquilla-por.html. Les teles feia temps que les tenia però no sabia amb què fer-les servir. En principi la tela de dins anava fora però les vaig cosir al revés......coses de novata.


Així també m´agrada


Una mica assimètric.....


És la primera cosa que m´he cosit per mi i n´estic ben contenta. El més difícil és cosir la boquilla amb la tela



Què us sembla, és d´abuela?

1 comentari:

  1. A mí si que m'agrada aquest modeder retro. De fet m'encanten les coses retro. En cara no n'hem fet cap. A veure quan ens hi posem !
    marta (patchmanetes)

    ResponElimina