La meva llista de blogs

dimarts, 5 de febrer del 2013

CALAIXOS IKEA

Suposo que a tots els que tenim nens ens passa el mateix: tenim la casa envaïda de joguines. Hi ha joguines per tot arreu i no tens prou espai per guardar-les. Necessitavem alguna cosa que ens ajudés a organitzar i a tenir les joguines ben endreçades. Com no, vam anar a ikea i vam comprar uns mòduls amb calaixos, però el problema era que els nens no sabrien què hi anava a cada calaix.....i aquí teniu la meva idea






A cada calaix hi vaig cosir el nom amb lletra lligada perquè la meva filla ja sap llegir i a part hi vaig cosir una figura perquè el peque de la casa sabés on anava cada cosa.....





És molt senzill i ara sembla que les joguines ja no estan tan al mig....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada