La meva llista de blogs

dimecres, 15 de maig del 2013

REGALS

Ja he tornat del cap de setmana i va anar mooolt bé. Ens hem retrobat amb molt amics i fills d´amics. Ens ho hem passat d´allò més bé i ara us ensenyo els regals pels nens:


Aquest és el regal per les nenes. Una samarreta i un pitet per cada una. La samarreta no és idea meva, la vaig treure d´aquí. Els pitets ja els coneixeu. Els vaig fer fa un temps. Ja veieu que en falta un, però no el tenia a mà


Aquest és el dels dos nens. Un estoig per cada un.


És un regal segur. Sempre agrada i la veritat és que s´hi entretenen un munt

Que acabeu de passar una bona setmana!!!

5 comentaris:

  1. Ens varen encantar tots els regals! I a més m'he enterat de que teniu un blog ;)
    Petons mallorquins!

    ResponElimina
  2. Ohh, quins regals més xulos!!! Segur que van agradar molt!

    ResponElimina
  3. quines samarretes més xules jijijiji t'han quedat molt bé i els pitets molt originals !

    ResponElimina
  4. Tot molt bonic! Però la tela de dinosaures m'encanta!!!

    ResponElimina
  5. Quins regals!!! No m'estranya que els hi agradèssin!! Són genials!
    Ptnts

    ResponElimina