La meva llista de blogs

dilluns, 20 de maig del 2013

GRACIES SU!


Ja fa dies que vaig fer aquesta bossa per la Su. Li agrada fer ganxet i em va dir que no tenia bossa per guardar les llanes


Jo fa mooolt de temps que no agafava un ganxet i li vaig demanar si em faria un repàs. Vam quedar aquest dissabte i vam estar tota la tarda fent proves



Ben aviat us ensenyaré els meus progressos amb el ganxet


De moment la Su ja té la seva bossa i jo ja sé fer alguna cosa amb el ganxet


Moltes gracias Su! Ja saps que sempre t'ho dic pero és veritat: ets un solete!

Bona setmana a tothom!

5 comentaris:

  1. És molt xulo!!!!
    I segur que en farà un bon ús. ;)

    ResponElimina
  2. Doncs la trobo xulíssima!! Ai, haig de fer-ne una per posar-hi les meves llanes! Molt bona idea!
    Ptnts

    ResponElimina
  3. m'encanta
    Gràcies a vosaltes!

    ResponElimina
  4. És molt xula, i la tela de les marietes m'encanta!

    ResponElimina
  5. no habia vist encara aquesta nova entrada!!!m'encanta la bossa!!!!

    ResponElimina