La meva llista de blogs

divendres, 7 de juny del 2013

EL CONILLET PEP

Després d´haver superat una gastroenteritis familiar i la Patum ja tornem amb moltes coses per ensenyar-vos. I es que no és que haguem parat, però teniem l´ordinador aparcat.

Avui us vull presentar un regal que era pel meu aniversari i ha arribat una miiiica tard. És aquest conill que m´ha fet la Laia



El trobo xulíssim. L´Aina, la seva filla, em va dir que es deia Pep i així el vam batejar.


A la Maria li agrada molt en Pep i algun dia hi ha dormit i tot però al matí me´l torna!



Moltes gràcies Laia i encara que una mica tard, moltes felicitats!! Jo ja li vaig fer el regal i ja us el vaig ensenyar aqui

Molt bon cap de setmana!!!

2 comentaris:

  1. Molt maco en Pep! Un regal xulíssim. Espero que estigueu recuperades de la Patum! Jo hi havia anat molt amb una amig de Sagàs, crec que ara ja no ho aguantaria.

    Bona nit ! i a cosir ! ! ! !

    ResponElimina
  2. Si, costa una mica recuperar-se de Patum ;-)

    ResponElimina