La meva llista de blogs

dilluns, 10 de juny del 2013

FELICITATS PARELLA!!!!!!!!

Després de molts dies treballan-t'hi per fi us puc ensenyar el resultat d'aquest àlbum que m'encanta!!!!! Fa un mes (més o menys) uns amics meus ens van dir que havien de ser papes......i aquestes notícies sempre em fan moltíssima il-lusió!!!!!!! Desseguida vaig pensar que els hi faria un àlbum per poder seguir l'evolució d'aquests 9 mesos fantàstics que els hi esperen!!!!

tapa



per guardar les ecos!!!!


nen o nena????

Ja falta poquet.......




Que us sembla? Espero que els hi agradi!!!
Bona setmana a tothom!!!!

2 comentaris:

  1. Que maco t'ha quedat!! Això sempre són bones notícies!!

    ResponElimina
  2. Quin detallàs! T'ha quedat molt bonic, els pares devien estar molt contents!

    ResponElimina